Oblečenie Pleasures

Spoločnosť Pleasures uviedla na trh svoju vlastnú líniu pánskeho oblečenia v roku 2015 v pop-up obchode v Los Angeles, ktorý viedol Edison Chen. V roku 2016 spoločnosť vydala kolekciu "Version 4.0" inšpirovanú špecifickým časovým obdobím rokov 1994 - 1998. Inšpiráciou z prvkov grunge, metalu a punkovej hudby sa stala losangeleská streetwearová značka Pleasures, ktorá spôsobila značný rozruch, keď na tričku zobrazila list Kurta Cobaina na rozlúčku so životom. Hoci skeptici a nadšenci grungeu necitlivosť mladej značky ostro odsúdili, odvážne rozhodnutie katapultovalo PLEASURES k nevídanej sláve a dostalo ju na mapu - ako aj na chrbty mnohých obetí módy. Oblečenie značky Pleasures provokuje spoločnosť vo všeobecnosti. Akokoľvek môže byť kontroverzné oblečenie len prechodnou mániou, Pleasures ukázalo, že je stále aktuálne. ich oblečenie siaha od monotónnych tričiek, mikín a teplákov až po jasnejšie, sezónne nálady. Ich pohľad na high fashion streetwear je svieži. Stačí jeden pohľad na ich stránku a pochopíte, čo máme na mysli. Jej vplyv na streetwearovú kultúru poznačil nielen jej osobitý a jedinečný prístup k móde, ale aj rôzne spolupráce so značkami ako Dr. Martens, Puma, Converse alebo HUF.

Pleasures

Zakladateľ spoločnosti Pleasures Alex James pôvodne pracoval ako IT technik, ktorého vášňou bol módny priemysel. Využil však šancu a založil módnu značku, ktorá sa stala súčasťou tohto odvetvia a v súčasnosti ju môžete vidieť na Wiz khalifa, Playboi Carti, The Weekend alebo Kylie Jenner. Táto streetwearová značka so sídlom v Los Angeles vytvára graficky náročné oblečenie a doplnky, ktoré čerpajú inšpiráciu z nostalgie grunge, metalu a punkových subkultúr 90. rokov. Rovnako ako nespočetné množstvo iných značiek, aj Pleasures vydáva sezónne štýly, ktoré môžu značke pomôcť udržať si aktuálnosť počas celého roka. Pleasures je však viac než len špičková streetwearová značka. Oblečenie má určitú drsnú kvalitu, ktorú ostatné značky majú tendenciu prehliadať. Pleasures zostáva verná svojim punkovým koreňom a zdá sa, že výpredaj nie je v jej plánoch. Značka zažila aj istú kontroverziu, keď vydala tričko, na ktorom bol zobrazený list Kurta Cobaina na rozlúčku so životom. Ľudia to ostro kritizovali, ale značka túto fázu prežila, čo nakoniec posilnilo jej pozíciu v rámci streetwearovej kultúry.