Veja je francúzska značka obuvi založená v roku 2005 a v posledných rokoch nebola taká viditeľná ako teraz. To, čo značku Veja odlišuje od mnohých iných značiek tenisiek, je jej silný záväzok k udržateľnosti, etickej výrobe a transparentnosti v módnom priemysle. Marketingová stratégia spoločnosti Veja je v módnom priemysle jedinečná. Nezapája sa do tradičnej reklamy ani do podpory celebrít. Namiesto toho sa pri získavaní zákazníkov spolieha na ústne podanie a kvalitu svojich výrobkov. Ich jedinečný spôsob podnikania je jedným z dôvodov, prečo sa ľudia zaujímajú o tenisky Veja. Jednou z ich vlajkových lodí je silueta Esplar, ktorá sa vyznačuje jednoduchým a nadčasovým dizajnom, ktorý je v súlade s minimalistickou estetikou spoločnosti Veja. Je to univerzálna a klasická teniska vhodná na rôzne príležitosti. Zvršok Esplar je typicky vyrobený z materiálov pochádzajúcich z udržateľných zdrojov. Patrí sem plátno z organickej bavlny alebo koža pochádzajúca od ekologicky zodpovedných dodávateľov. K ďalším obľúbeným modelom patria aj tenisky Venturi alebo Kampo. Spoločným spolupracovníkom značky je Rick Owens, s ktorým značka uviedla na trh viacero siluet tenisiek. Veja si na svojich partnerov potrpí a po Rickovi sa v portfóliu značky nachádzajú aj kolekcie so značkou Marni, ktoré sa vyznačujú pestrými a zaujímavými vzormi.