Tenisky podľa vášho výberu

<p>&nbsp;</p>
Dunk High

Nike Dunk High je druhá najpopulárnejšia silueta Nike s tridsaťpäťročnou kultúrnou históriou. Najprv boli Dunky milované, potom nenávidené, potom vintage a teraz sú opäť na vrchole. Nike Dunk High Retro má klasický dizajn obruče a do ulíc vracia vintage z 80. rokov. Dizajn zostáva v podstate nezmenený, často vychádzajú pekné farebné kombinácie a zaujímavé koláže - napríklad s Off White alebo Travis Scott. Ťažko odhadnúť, či sú vyššie Dunky obľúbenejšie ako nízka verzia. Z historického hľadiska boli obľúbenejšie vysoké Dunky, ktoré sa považujú za pôvodnú siluetu. Majú silné spojenie so skateboardovou komunitou a boli ňou široko prijaté. V roku 2002 spoločnosť Nike oficiálne uviedla na trh Nike SB, čo kodifikovalo spojenie medzi skate kultúrou a Dunks. Len tak sa silueta, ktorá bola kedysi určená na kurt, zmenila na zástupcu skate kultúry.

Nike

Nike má bohatú a fascinujúcu históriu, ktorá siaha až do roku 1964. Spoločnosť založili Bill Bowerman a Phil Knight pod názvom "Blue Ribbon Sports". Neskôr v roku 1972 dostala oficiálny názov Nike, ako ju poznáme dnes. Ikonické logo Nike Swoosh, ktoré navrhla Carolyn Davidson, bolo predstavené v roku 1971 a rýchlo sa stalo jedným z najznámejších a najtrvalejších symbolov na svete. V súčasnosti je spoločnosť Nike celosvetovým lídrom v oblasti športovej obuvi, oblečenia, vybavenia a doplnkov. Značka spolupracuje aj s mnohými športovcami, celebritami a módnymi návrhármi, čím sa ešte viac upevňuje jej vplyv v populárnej kultúre. Výsledkom spolupráce so športovcami, ako sú Serena Williamsová, LeBron James a Cristiano Ronaldo, ako aj s módnymi návrhármi, ako sú Virgil Abloh a Sacai, sú kultové a vyhľadávané kolekcie. Vďaka svojmu neustálemu záväzku posúvať hranice, prijímať kreativitu a podporovať inkluzívnosť zostáva Nike dominantnou a vplyvnou silou v športovom a módnom priemysle, ktorá inšpiruje športovcov a jednotlivcov na celom svete, aby "Just Do It". Nike ponúka skvelý dizajn v kombinácii s inovatívnymi technológiami. Aj vďaka tomu sa jedná o najobľúbenejšiu športovú značku na svete, ktorá preukázala svoju kultúrnu relevanciu. Modely Air Force, Dunk alebo Cortez sú totiž historickými míľnikmi v sneaker svete.

1 z 2