Tenisky podľa vášho výberu

<p>&nbsp;</p>
Club C

C ako Champion a Classic. Paul Brown je otcom týchto kultových tenisiek, ktoré boli vydané v 80. rokoch minulého storočia, väčšinou v Spojenom kráľovstve, a až doteraz sa v nich hojdá. Pôvodne boli určené len na tenisový kurt, dnes patria medzi ikony vintage tenisiek vďaka svojmu decentnému dizajnu a pohodliu, ktoré poskytujú. Reebok Club Cs jedna z najlepšie vyzerajúcich vintage siluet všetkých čias a to isté platí aj o obľúbenosti. Tenisky sa časom vyvíjali, ale reedície a nové farebné prevedenia si vždy zachovali rovnaký vzhľad, ktorý si ľudia zamilovali. Tieto topánky majú ideálnu cenu, aj keď sú odolné, pohodlné a štýlové. Od skejterov až po raperov boli Club C schválené a zbožňované. Nedávno Reebok pridali svoju technológiu Pump, aj keď je už trochu zastaraná. Ide o systém na zmenu strihu, ktorý nafukuje topánky, aby ich nositeľom poskytol ešte pohodlnejšie nosenie. Cs sa stali fenoménom a letia z pultov.

Reebok

Spoločnosť Reebok bola založená v roku 1958 v Anglicku a jej názov pochádza z afrikánskeho slova "rhebok", čo je druh antilopy. Tento jedinečný názov odráža zameranie značky na rýchlosť a obratnosť. V 80. rokoch 20. storočia spoločnosť Reebok využila fitness mániu a stala sa lídrom v oblasti obuvi na aerobik. Ich model Freestyle, často v žiarivých farbách, sa stal ikonickým na hodinách fitness po celom svete. V roku 2005 spoločnosť Reebok prevzala skupina adidas, čo jej umožnilo využiť zdroje spoločnosti adidas a zároveň si zachovať svoju osobitnú identitu značky. Značka však nebola vždy v najžiarivejšej forme. Niekoľko desaťročí po svojom založení sa spoločnosť potýkala s finančnými ťažkosťami. No nie je to jednoduchý trh a konkurovať značkám ako Nike alebo adidas je ako bežať celoživotný maratón. Keby sme mali spočítať všetky športové značky, ktoré sa postarali o spojenie módy a športu, boli by sme tu naveky. Aby si spoločnosť Reebok udržala svoju relevantnosť, prešla v priebehu rokov niekoľkými obnovami značky. Cieľom týchto snáh bolo nadviazať kontakt s mladšími spotrebiteľmi a zároveň zachovať jej základnú identitu.

1 z 2