Farebné GAP

Značku GAP založili v roku 1969 Donald Fisher a Doris F. Fisherová v San Franciscu v Kalifornii. Názov "GAP" pôvodne znamenal "The Generation Gap" (generačná medzera), čo odrážalo zameranie značky na uspokojovanie potrieb rôznych vekových skupín. V prvom obchode, otvorenom na Ocean Avenue v San Franciscu, sa predávali predovšetkým džínsy a hudobné nahrávky. Hlavným ukazovateľom značky je jej logo. Je to ikonické štvorcové logo s nápisom "GAP" v bielej farbe. Toto logo prešlo v priebehu rokov niekoľkými úpravami, ale klasický dizajn zostáva jedným z najrozpoznateľnejších vo svete módy. GAP ponúka široký sortiment clothing a doplnkov vrátane jeans, t-shirts, svetrov, šiat, vrchného oblečenia a ďalších. Uspokojujú potreby mužov, žien a detí. Okrem toho ich portfólio výrobkov zahŕňa aj niekoľko modelov tenisiek. Sprístupnenie módy a ležérnosť sú dve hlavné priority tejto spoločnosti. Ich jednoduché modely oblečenia obleteli celý svet. Spoločnosť GAP dokonca spôsobila revolúciu. Revolúciu s názvom "khaki revolúcia". Dôvodom je popularizácia khaki nohavíc spoločnosťou GAP, ktoré sa stali základom mnohých šatníkov.