Nike SB

Myšlienka Nike SB bola inšpirovaná dvoma kľúčovými udalosťami na konci 90. rokov - obnovením popularity skateboardingu a vydaním basketbalovej obuvi Nike Dunk, ktorú si skateboardisti začali osvojovať pre jej dizajn a odolnosť. Značka Nike SB bola oficiálne uvedená na trh v marci 2002 so štyrmi úvodnými farebnými verziami Dunk Low Pro. To znamenalo špecializovaný vstup spoločnosti Nike na skateboardový trh. Nike SB spolupracovala s mnohými profesionálnymi skateboardistami, ako sú Paul Rodriguez, Stefan Janoski, a Eric Koston, aby vytvorila signature modely topánok prispôsobené ich individuálnym skateboardovým štýlom. V roku 2023 značka uviedla na trh ďalšiu siluetu Dunk v spolupráci s Yuto Horigome - víťazom prvých olympijských hier v skateboardingu. Jej oddanosť skateboardingu prinútila Nike SB spustiť špeciálnu aplikáciu s názvom "Nike SB", ktorá má slúžiť skateboardovej komunite. Aplikácia poskytuje obsah týkajúci sa skateboardingu, novinky a vydávanie produktov. Značka je známa svojimi kreatívnymi a jedinečnými témami vydávania tenisiek. Niektoré témy zahŕňali reťazce rýchleho občerstvenia, ako napríklad McDonald's a Starbucks, ako aj spoluprácu so skate shopmi a umelcami.

<p>&nbsp;</p>

1 z 13